torsdag 20 september 2012

Så här ligger det till...

... jag har inte blivit kidnappad eller försvunnit från jordens yta. 
Men, jag har funderat en hel del på det här med bloggen och kommit fram till en del saker.
Jag har ingen ambition om att det här ska bli någon jättestor blogg och ser det nu främst som en blogg för mig själv. Självklart är det kul när ni kommer in och läser och om jag kan ge er tips och inspiration är det ju fett. Men jag gör det här för jag tycker det är roligt, och just nu tycker jag inte det är lika roligt som innan.
Detta innebär att jag inte kommer uppdatera bloggen lika ofta som tidigare (ehh.. alltså innan juli då). Kanske varje vecka, ibland varannan vecka och ibland oftare eller mer sällan. Helt enkelt precis som jag känner för utan press för min egen del. Hoppas det är förståeligt.



(och vill ni inte gå in här hela tiden men inte glömma bort att jag finns kan man alltid följa på bloglovin' så får man en påminnelse varje gång jag uppdaterar)

1 kommentar:

  1. Fullt begripligt. Och det är då det blir som bäst också. När man gör det för sin egen skull :-)

    SvaraRadera