måndag 9 april 2012

Bisous Ciao Macarons

På vägen från en bar till en annan upptäckte jag en kväll en macarongbutik vid namn bisous ciao i East Village. Jag var såklart tvungen att gå in och kika. Väl inne i butiken såg macarongerna så himla fina ut att vi köpte med oss en låda.
Så fina. Och goda! Fantastiska faktiskt, både på natten och till frukost dagen efter. Jag älskar när man bara råkar springa förbi sånahära fina ställen. Ödet. 




Nomnomnom


Jag skrev ju tidigare att vi var på ett dåligt macarongställe för några dagar sen och för ni inte ska göra samma misstag rekommenderar jag er att missa/undvika gå in på  Dominique ansel Bakery.  De kanske är bra på annat, men macaronger det kan de inte. 




Trots de kassa macarongerna gick det ingen nöd på oss, för vi satt nämligen och tittade på solnedgången över Hoboken. Fint fint fint, men snart måste vi åka hem till Sverige. Trist.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar