onsdag 29 september 2010

Makeriet


Idag har det fina Makeriet free shop och jag försåg de med kakklubbor att dela ut.
Kakklubborna gjorde jag av en långpanna med kärleksmums, fast utan glasyren då och med extra mycket kakao i. Efter ha smulat ner kakan hällde jag på dulce de leche, cream cheese, lite extra kakao och florsocker, smör och lemon curd och knådade runt. Man får helt enkelt ta av det man gillar och har hemma. Klubborna doppades i mörkchoklad och dekorerades på olika sätt med strössel och sugarpaste.

Det blev några fyrkantiga

Och några runda

 

4 kommentarer:

  1. du är ju bara fantastisk! jag längtar tills jag får komma hem till dig och äta kakor! / Frida

    SvaraRadera
  2. Så fina och fram för allt goda!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket, jag lovar att du kommer få massa kakor nästa gång du kommer hem!

    SvaraRadera